سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

پیش بینی وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۰:۵۴
کد خبر: ۹۷۹۹۳۸
پیش بینی وضعیت آب و هوا در دوم فروردین ۹۹
با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. همچنین در این روز برای بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود. یکشنبه در بیشتر مناطق کشور بارش رخ خواهد داد و بر شدت  بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید افزوده می شود.

 بعد از ظهر به تدریج از ابرناکی در شمال غرب کاسته خواهد شد. دوشنبه فعالیت این سامانه درمرکز، سواحل دریای خزر و نیمه شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده باران خواهیم داشت. طی این مدت بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف بوده و روز‌های شنبه و یکشنبه ریزش تگرگ در مناطقی از جنوب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز دوشنبه در مرکز و شمال شرق کشور دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز شنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور، یکشنبه در نیمه غربی و نوار شمالی کشور، دوشنبه و سه شنبه در نیمه شرقی کشور بین ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز، شرق دریای عمان و دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز