بازگرداندن بیمار فراری مشکوک به کرونا به بیمارستان!

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۰:۴۴
کد خبر: ۹۸۰۱۷۶
بازگرداندن بیمار فراری مشکوک به کرونا به بیمارستان!
دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: یک بیمار مشکوک به کرونا که روز شنبه از بیمارستان علامه بهلول گنابادی فرار کرده بود عصر شنبه با همکاری دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی بجستان به این بیمارستان بازگردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حمید رضا بنی اسدی افزود: یکی از بیماران مشکوک به کرونا و بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی امروز در زمان تیمم یکی از متوفیان کرونایی و با غفلت دست اندرکاران ذیربط بخش و این بیمارستان فرار کرد.

وی ادامه داد: این بیمار که اهل یکی از روستاهای بجستان است به این شهرستان رفته بود که با همکاری دادستانی عمومی و انقلاب فرماندهی انتظامی گناباد و بجستان در محل سکونت خود شناسایی و تحت مراقبت توسط آمبولانس به بیمارستان علامه بهلول گنابادی بازگردانده شد.

او اضافه کرد: این بیمار از چندی قبل با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده است و تحت درمان قرار دارد و جواب آزمایش وی از نظر ابتلا به این بیماری هنوز اعلام نشده است.

۳۴ بیمار مبتلا به کرونا و ۲۷ تن با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند و تاکنون ۶ تن به دلیل این بیماری در گناباد جان خود را از دست داده اند و ۱۹ نفر هم بهبود یافته اند.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

نظر شما