خلبان وسط پرواز خوابش برد!+ عکس

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۸۰۸۳۹
خلبان وسط پرواز خوابش برد!+ عکس
خلبان پرواز در حالیکه هواپیمای حامل 305 مسافر را به مسیر لندن هدایت می کرد در کمال بی مسئولیتی کنترل را به یکی از خلبان های در حال آموزش سپرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خلبان پرواز هواپیمای بویینگ پاکستان به دلیل چرت زدن حین سفربا هواپیمایی که 305 مسافر را حمل می کرد مورد بازخواست قرار گرفت.

کاپیتان امیر اختر هاشمی خلبان هواپیمای شماره 777 مسیر پاکستان به انگلستان به دلیل تخلف و رعایت نکردن قوانین پرواز به حالت تعلیق درآمد. این خلبان متخلف در جریان پرواز حدود دو ساعت و نیم خواب بوده و این ماجرا با انتشار تصویری که از چرت زدن او گرفته شده است به هیئت مدیره فرودگاه گزارش شد.

بلکه به عنوان مسئول هدایت هواپیما انتخاب شده بود بعد از احساس خستگی کنترل هواپیما را به خلبان جوانی که برای آموزش در کابینه خلبانان حضور داشت سپرد و نزدیک به سه ساعت خوابید.

یکی از مسافران هنگام رفتن به دستشویی متوجه شد مردی با لباس خلبانی در حالیکه خود را به پتو پیچیده است روی صندلی خواب است ، مسئله را با مهماندار در میان می گذارد اما توجهی از او نمی بیند برای همین تصمیم می گیرد عکسی از او گرفته و در فضای مجازی منتشر کند.

این عکس به مسئول فرودگاه رسید و مسئله تخلف فاش شد و هیئت مدیره تصمیم به اخراج او گرفتند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز