آرایش کردن در مترو ممنوع شد! + عکس

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۵:۱۹:۵۲
کد خبر: ۹۸۲۱۳۰
آرایش کردن در مترو ممنوع شد! + عکس
با انتشار فیلم 30 ثانیه ای از آرایش کردن زنان ژاپنی در مترو توکیو , زنان از آرایش کردن در مترو توکیو منع شدند .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امروزه آرایش کردن بخش جدایی ناپذیر زندگی بعضی از زنان و دختران جوان شده است , زنان ژاپنی در مترو در حال آرایش بودند که از این کار منع شدند.

یک شرکت حمل و نقل ریلی در ژاپن ویدئویی 30 ثانیه ای از آرایش کردن زنان ژاپنی در داخل مترو منتشر کرده است.در این ویدئو دو زن جوان در حالی مشغول آرایش کردن هستند که زمزمه های انتقادآمیز دیگر مسافران را به جان خریده اند. این ویدئو که در تاریخ 16 سپتامبر منتشر شد با این جمله آغاز می شود:" همه زنان این شهر زیبا هستند؛ اما در این شرایط واقعا زشت می شوند..."

عده ای معتقدند عطر و پودر موجود در لوازم آرایش در محیط داخل واگن مترو می تواند باعث آزار بسیاری از مسافران شود و چه بسا برخی از انواع آن لباس دیگر مسافران را کثیف کند. عده ای نیز آرایش کردن در محافل عمومی مانند مترو را نشانه بی بندو باری تلقی می کنند.

با این حال، شرکت حمل و نقل ژاپنی اعلام کرده است این ویدئو صرفا در جهت فرهنگ سازی است و این شرکت پیش از این نیز فیلمهایی درباره استفاده از گوشی های هوشمند در فضای شلوغ مترو، حمل کیف و ساکهای بزرگ با توجه به حفظ حریم شخصی دیگران و... منتشر کرده است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است

نظر شما