نوروزنامه ۹۹/ یک استاد سرشناس محیط زیست:

ارزیابی محیط زیست به سخره گرفته می‌شود/ نمره مردودی محیط زیست در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۸:۴۰
کد خبر: ۹۸۲۸۰۷
ارزیابی محیط زیست به سخره گرفته می‌شود/ نمره مردودی محیط زیست در سال ۹۸
اسماعیل کهرم ضمن انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست در سال گذشته نسبت به برخی اقدامات انجام شده هشدار داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل کهرم، استاد سرشناس محیط زیست، با اشاره به وضعیت این حوزه در سال ۹۸ گفت: یک نکته مثبت طی سال گذشته در رفتار سازمان محیط زیست دیده نمی‌شود. برای طرح‌های مختلف ارزیابی زیست محیطی گذاشتند اما به نظر من همه اینها آبکی است و برای این ارزیابی‌ها جلسات صوری تشکیل می‌شود.

این استاد سرشناس محیط زیست تاکید کرد: ارزیابی محیط زیست برای جلوگیری از طرح‌های مضر در نظر گرفته شده اما این روزها آن را به سخره گرفته‌اند.

او افزود: از دیگر نقاط منفی محیط زیست در سال 98 بحث طرح انتقال آب از دریای مازندران به سمنان بود که به تصویب رسید اما وزارت نیرو آن را اجرایی نکرد چراکه ابر پروژه است.

کهرم با بیان اینکه کارنامه محیط زیست در سال گذشته بی‌عملی، کم عملی، نخوت و خواب خرگوشی بوده است، افزود: معتقدم که سازمان محیط زیست در سال گذشته به خواب خرگوشی فرو رفته و اگر هم عمل انجام داد این عمل منفی بوده است.

این استاد سرشناس محیط زیست در پایان و در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ ای به سازمان محیط زیست در سال 98 می‌دهید؟ گفت: تنها می‌توان نمره یک و نیم را به محیط زیست آن هم به‌خاطر وجود افراد زحمتکش داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز