آخرین وضعیت محدودیت تردد خودرو ها در جاده های کشور/ جریمه و توقیف یک ماهه در انتظار خودروهای غیر بومی

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۹۸۳۱۱۷
آخرین وضعیت محدودیت تردد خودرو ها در جاده های کشور/ جریمه و توقیف یک ماهه  در انتظار خودروهای غیر بومی
رئیس پلیس راه راهور ناجا به تشریح آخرین محدودیت های در نظر گرفته شده طی روزهای آتی پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا در رابطه با محدودیت های تردد در جاده‌های کشور طی روزهای آتی گفت: محدودیت های تردد همانند روزهای قبل  است و موردی بدان اضافه نشده است.

او در خصوص برخی محدودیت ها در روزهای 13 و 14 فروردین ماه افزود: محدودیت های ابلاغی از ۸ فروردین ماه اعمال شده و مورد جدیدی اتخاذ نشده است.

سردار حسینی با بیان اینکه فردا 13 فروردین ماه کلیه پارک ها و تفرجگاه ها تعطیل است، گفت: فردا از ورود افراد به مراکز  تفریحی برون‌شهری نیز ممانعت به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در رابطه با چگونگی اعمال قانون متخلفان، بیان کرد:  جریمه و توقیف یک ماه برای خودروهایی که بدون اجازه وارد محل های غیر از محل اقامت خود می شوند اعمال خواهد شد و توقیف خودرو های پرتردد در دستور کار نیست.

به گفته او بیمه شخص ثالث ، کد ملی، شماره پلاک خودروها از جمله مواردی است که می‌تواند محل زندگی فرد را مشخص کند.

سردار حسینی در خصوص تردد افرادی که در شهرهای خوابگاهی زندگی می کنند، عنوان کرد:  کسانی که محل کارشان تهران و محل سکونتش اطراف است، مدارکی دال بر وضعیت کاری خود باید ارائه دهند و مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در رابطه با انجام تب سنجی در جاده‌های کشور گفت:  طی آخرین تصمیمات اتخاذ شده دیگر بنا نیست تا در جاده ها تب سنجی داشته باشیم.

او با بیان اینکه اطلاعات تب سنجی هایی که تاکنون صورت گرفته به وزارت بهداشت ارائه شده است، افزود: مشخصات افرادی که تردد داشتند به همراه شماره ملی مالک به وزارت بهداشت ارائه شده است تا از طریق سامانه آنان را پایش کنند از این رو بنا نیست که دیگر در جاده‌های کشور تب سنجی صورت بگیرد.

سردار حسینی در رابطه با افزایش تردد طی روزهای آتی در جاده های کشور گفت: طی پیش بینی های صورت گرفته گمان نمی کنیم که فردا شاهد افزایش تردد در جاده های کشور باشیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ضمن توصیه به مردم بیان کرد: مردم باید همه موارد را جدی بگیرند و کار را برای فعالیت حوزه کنترل و درمان سخت تر نکنند از این رو لازم است تا مردم فردا در خانه بمانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز