تلفات جاده‌ای در نوروز امسال چقدر کاهش یافت؟

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۱:۴۱
کد خبر: ۹۸۳۳۰۰
تلفات جاده‌ای در نوروز امسال چقدر کاهش یافت؟
رئیس پلیس کشور گفت: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته (۱۲ فروردین) حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار کرد: خوشبختانه با رصد‌های صورت گرفته از دوربین‌های این مرکز و دریافت گزارش‌ها از سطح کشور، در هیچ نقطه‌ای تجمعی وجود ندارد و تردد‌ها در سطح شهر‌ها و جاده‌ها به طور چشمگیری کاهش داشته که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روز‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس کشور افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته (۱۲ فروردین) حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان‌دهنده رعایت مردم و اهتمام آن‌ها به انجام توصیه‌ها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده توسط پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وی درباره معدود افرادی که به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، این افراد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند و درصورت عدم توجه به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر و عنوان کرد: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان نقش به‌سزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده‌اند.

گفتنی است سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارش‌های آن‌ها توصیه و دستور‌های لازم را به آن‌ها صادر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز