هم خانگی ترسناک سوسک‌ها با این دختران در خوابگاه

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۱:۲۱
کد خبر: ۹۸۳۴۰۵
هم خانگی ترسناک سوسک‌ها با این دختران در خوابگاه
تحمل سوسک برای خانم‌ها کمی غیر عادی به نظر می رسد.اما دانشجویان این خوابگاه دخترانه با وجود تعداد بسیاری از این حیوانات مجبور به ادامه زندگی در آنجا شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سوسک ها آزار دهنده ترین حیواناتی هستند که در منزل دیده می شوند . وجود این حیوانات مخصوصا برای خانم ها و مانند کابوس می باشد. اما در خوابگاه این دختران این مسئله متفاوت است و دل و جرات دختران دانشجو در این خوابگاه برای تحمل سوسک ها بالا رفته است .همخانه بودن با سوسک های متعدد دختران دانشجو را در این خوابگاه مجبور به تحمل این جانور چندش آور کرده است .

دانشجویان بارها به این وضعیت اعتراض کرده و حتی از شورای صنفی به عنوان نماینده دانشجویان کمک خواسته اند و نتیجه این اعتراض ها سمپاشی آشپزخانه بوده که نه تنها سوسک ها را ریشه کن نکرده بلکه تعداد آن ها افزایش یافته است.

زیرا در هر نوبت سمپاشی از همان سم و آفت همیشگی استفاده کرده و دقت نمی‌کنند که سوسک بعد از چند بار استفاده از یک نوع سم که موجب نابودی ش نمی‌شود، نسبت به این سم مقاوم شده و صرفا یکی دو ساعت کمتر مزاحم دانشجویان می‌شود!

گاهی سوسک ها همراه وسایل و ظروف دانشجویان به داخل اتاق آن ها هم راه پیدا میکنند و مشکل مضاعف می‌شود!ناگفته نماند که عدم رعایت بهداشت از سوی برخی دانشجویان خوابگاهی هم مزید بر علت بوده و موجب تداوم وجود سوسک در آشپزخانه است.

به عنوان مثال گذاشتن ظروف کثیف در آشپزخانه، عدم تفکیک زباله با وجود سطل های مجزا برای اینکار، ریختن مواد غذایی به روی گاز یا زمین و... گاهی حتی مسواک کردن در سینک ظرفشویی!

سوسک ها به قدری زیاد هستند که دانشجویان در حین آشپزی باید مراقب باشند که یک سوسک از پای آن ها بالا نرود یا روی دست شان نیاید.

نظر شما