بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹:۴۶
کد خبر: ۹۸۴۱۲۱
بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در سراوان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان سراوان و کشف ۲ تن و ۳۴ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ سردار محمد قنبری روز شبه دراین‌باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به شهرستان سراوان دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سراوان با رصد تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته آنها را در حال جابه جایی محموله موادمخدر با ۲ دستگاه وانت در محور اسفندک - سراوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی شروع به تیراندازی کرده و با سرعت سرسام آوری به سمت یکی از جاده‌های فرعی متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر، خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید قاچاقچیان با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن محموله موادمخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری ۲ تن از قاچاقچیان، اظهار داشت: در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروها در مجموع ۲ تن و ۳۴ کیلو و ۴۵۸ گرم مواد مخدر شامل؛ ۲ تن و ۳۳ کیلو و ۴۳۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۰ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ کرده است.

نظر شما