در راستای رسیدگی به اهم مسائل حقوقی شهرداری تهران صورت گرفت؛

دیدار ریاست قوه قضاییه و شهردار تهران

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۴:۳۵
کد خبر: ۹۸۴۱۲۴
دیدار ریاست قوه قضاییه و شهردار تهران
در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه و پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی ، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه ، شهردار تهران ضمن تشکر از حمایت های دستگاه قضایی تصریح کرد: بدون حمایت های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

در پایان نیز حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از تلاش ها و پیگیری های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید و از تلاش ها و پیگیری های انجام شده در زمینه مسائل حقوقی در شهرداری تهران تشکر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز