پست اینستاگرامی تندگویان به مناسبت هفته جوان؛

تقدیر از زحمات جوان در کارزار مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۲:۵۰
کد خبر: ۹۸۴۳۷۷
تقدیر از زحمات جوان در کارزار مبارزه با کرونا
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پست اینستاگرامی خود ضمن بزرگداشت روز جوان با انتشار سخنان مقام معظم رهبری به استفاده از ظرفیت نیروهای جوان تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان ، معاون وزیر ورزش و جوانان با انتشار کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در پست اینستاگرامی خود نوشت: 

رسول اکرم (ص): هنگامی که انسان در روز  قیامت حاضر می شود، از جوانی اش سؤال می شود که چگونه آن را سپری کرده است. 

 سال گذشته هفته جوان با حال و هوای همدلی با سیل زدگان کشور سپری شد و جوانان نشان دادند که در بطن تمامی مناسبت ها و برنامه ها، همیشه و همواره دغدغه آسیب دیدگان کشور و حمایت از هموطنان را دارند. اگر سال گذشته برای جوانان آزمونی بود که سربلند از آن بیرون آمدند، از آغازین روزهای امسال جوانان کارستانی ساختند از همتشان. امروز در سالروز مبارک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آستانه آغاز هفته جوان، سربلندم که شکوفایی هرچه بیشتر جوانان وطن و بالندگیشان را به نظاره نشستم. بی دلیل نیست که مزار علی اکبر نزدیک ترین مزار به امام حسین (ع) است. چرا که جوانان در شجاعانه ترین، دلیرانه ترین و بی پرواترین حالت به استقبال خطر می روند تا شاید روزگاری را برای هم نوعانشان بهتر کنند. جوانان على اکبر را اسوه خود قرار دادند و رنگ و بوی پیامبر اکرم (ص) را از او درک نمودند. در این روزها که بلای منحوس کرونا دست و بالمان را بسته، شاید نتوانیم آنگونه که روال بود جشن ها و مراسمات را داشته باشیم، ولی هفته جوان را همچنان با نام جوانان و با پاس زحماتشان در کارزار مبارزه با این بیماری زنده میداریم. روز جوان به تمامی جوانان خستگی ناپذیر، آهنین اراده و استوار ایران زمین تبریک میگویم.

نظر شما