ممنوعیت فعالیت صنوف غیر ضروری در منطقه۲ اجراشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴:۳۹
کد خبر: ۹۸۵۰۹۰
ممنوعیت فعالیت صنوف غیر ضروری در منطقه۲ اجراشد
شهردار منطقه 2 گفت : درراستای سیاستهای ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ،از فعالیت صنوف غیر ضروری با همکاری شهرداری ،فرمانداری ،سازمان تعزیرات حکومتی ، مرکز بهداشت شمال غرب تهران و نیروی انتظامی جلوگیری شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رسول کشت پور، با اعلام این خبر گفت: براساس دستورالعمل‌های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری مشترک فرمانداری ،سازمان تعزیرات حکومتی  ، مرکز بهداشت  شمال غرب تهران و  نیروی انتظامی  در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی  از فعالیت تمامی اصناف غیر ضروری ممانعت به عمل آمد.

شهردار منطقه 2 درادامه با اشاره به اینکه مدیریت شهری  تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های موجود تلاش دارد در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش آفرین و تاثیرگذار باشد،گفت: تیم های نظارتی در مرحله نخست اخطارهای لازم را ابلاغ کرده و درصورت عدم تمکین به دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع کرونا ، نسبت به تعطیلی این صنوف اقدام می شود.

وی حمایت از حقوق شهروندان و  حفاظت از سلامت  آنها  و قطع زنجیره انتقال این ویروس  را از اهداف این اقدام برشمرد و افزود : این اقدام در  اصناف خیابان های 18 متری مطهری، خسرو،ستارخان و ..اجراشد و براساس دستور قضایی در سایر محدوده ها ادامه دارد.

کشت پور اعمال  محدودیت تردد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی منطقه  و ضدعفونی مستمر معابر،تجهیزات و مبلمان شهری را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز