رفتار مسئولانه جوانان‌ ما در موضوعات مختلف نشان داد پیام رهبری را به‌خوبی درک کرده‌اند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۵:۵۱
کد خبر: ۹۸۵۱۴۰
رفتار مسئولانه جوانان‌ ما در موضوعات مختلف نشان داد پیام رهبری را به‌خوبی درک کرده‌اند
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان بمناسبت هفته جوان دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و همچنین سال نو، گزارشی از وضعیت جوانان ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب درباره نقش جوانان گفت: رفتار مسئولانه جوانان ما در رویداد هایی مانند سیل، زلزله و اتفاقات سیاسی اجتماعی و همین شیوع ویروس کرونا نشان داد که پیام مقام معظم رهبری را بخوبی درک کرده اند .

حجت الاسلام لائینی نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان به جوانان استان، از همه جوانان چه در جبهه بهداشت و درمان و چه جوانانی که  با همت مثال زدنی در شهرها و روستاها استان در تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن شهری و روستایی، تلاش و همت داشتند و مجموعه تلاش های اداره کل ورزش و جوانان مازندران قدردانی کردند.

ییلاقی اشرفی در این دیدار با تاکید بر اینکه تشکل‌های جوان استان از پویاترین سازمان های مردم نهاد هستند افزود؛ جمعیت جوان برای هر کشور یک فرصت مطلوب است و در مازندران بیش از یک میلیون و هفتاد هزار نفر در رده جوان محسوب می شوند که جمعیت قابل توجهی است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان که به دلیل رعایت مصوبه فاصله گذاری اجتماعی به نمایندگی از جوانان استان در محضر نماینده ولی فقیه حاضر شده بود گفت: آمار ازدواج استان در بازه زمانی ۸ماهه اول سال ۱۲۸۷۲ و متاسفانه تعدادی هم طلاق داشتیم و تسهیلات ازدواج نیز به ۳۴۶۳۶ نفر  تعلق گرفت که شامل ٨٩ درصد متقاضیان است و این فراگیری ٤ درصد از میانگین کشور بیشتر است .

او با اشاره به حضور پررنگ سمن های جوان در مقابله با بحران کرونا گفت :١٢٠ سمن جوان در استان داریم که همواره در رویدادهای مختلف نقش آفرینی می کنند.

نظر شما