فرمانده پلیس راه ناجا:

ارائه خدمات غیرحضوری از سوی راهور برای جلوگیری از شیوع کرونا/ احتمال حجم سنگین ترافیکی در پایان ماه رمضان/ منتظر تصمیم ستاد مبارزه ملی کرونا برای محدودیت‌های جاده‌ای هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۶:۳۱
کد خبر: ۹۸۵۱۷۳
ارائه خدمات غیرحضوری از سوی راهور برای جلوگیری از شیوع کرونا/ احتمال حجم سنگین ترافیکی در پایان ماه رمضان/ منتظر تصمیم ستاد مبارزه ملی کرونا برای محدودیت‌های جاده‌ای هستیم
سردار تیمور حسینی با اشاره به انجام برخی خدمات غیر حضوری پلیس راهور گفت: منتظر تصمیم ستاد مبارزه ملی کرونا برای ایجاد محدودیت های جاده ای هستیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آن چه که این روزها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند ترافیک خیابان‌های شهر و بعضا برخی جاده‌های کشور است. مقوله‌ای که به خودی خود می‌تواند انتقال دهنده ویروس کرونا باشد و این بیماری همه گیر را تا مدت زمان بیشتری در کشور پایدار کند.

در همین راستا به واسطه اینکه بسیاری از مردم در ایام نوروز سفر خود را به تعویق انداختند به احتمال زیاد شاهد حجم زیاد سفرها در روزهای ابتدایی خرداد و همزمان با عید فطر و تعطیلی‌های آن برهه زمانی خواهیم بود و در این روزها تصمیم گیرندگان را با چالش مواجه و نگرانی های زیادی ایجاد کرده است. اتفاقی که ممکن است حجم زیادی از بیماران را به کشور تحمیل کند و جان بسیاری از مردم از جمله پرسنل راهور را به خطر بیاندازد.

در همین راستا سردار تیمور حسینی، فرمانده پلیس راه ناجا، عنوان کرد: در صورتی که کلیه محدودیت‌ها در رابطه با طرح‌های ترافیکی برداشته شود در مسیرها و جاده‌های مختلف کشور قاعدتا تا حدودی ترددها افزایش پیدا خواهد کرد اما مقوله ای که مشخص است در روزهای عادی در مسیرهای کشور ترافیک آنچنانی نداشته‌ایم و این نگرانی صرفا محدود به ایام تعطیل و نوروز است که نخستین تعطیلی مهم پیش‌رو روزهای پایانی ماه رمضان و تعطیلات ابتدایی ماه خرداد است و امکان دارد جاده‌های کشور با ترافیک پر حجمی مواجه شود.

فرمانده پلیس راه ناجا افزود: از همین روزها به دنبال ایجاد تمهیداتی هستیم تا مشکل خاصی در آن ایام ایجاد نشود و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم خاصی در رابطه با محدودیت‌ها بگیرد امکان دارد همچون ایام نوروز منع رفت و آمد در برخی مسیرها و جاده‌ها ایجاد شود تا از حجم عظیم مسافرت‌ها جلوگیری شود. این نگرانی ناشی از آن است که بسیاری از مردم در ایام نوروز در منزل خود باقی مانده‌اند و با گرم شدن هوا احتمال دارد سفرها موکول شده خود را در این ایام انجام بدهند.

او ادامه داد: پیش بینی ما این است که به خصوص در جاده‌های منتهی به شمال کشور از جمله هراز، چالوس و آزادراه قزوین به رشت این ترافیک سنگین‌تر باشد اما در وضعیت کنونی اگر این محدودیت‌ها برداشته شود با ترافیک خاصی مواجه نخواهیم شد و ترددها در سطح کشور به وضعیت عادی باز می‌گردد.

سردار حسینی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی پرسنل راهور ناجا برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم گفت: اقلام و تجهیزات بهداشتی در حد توان و به صورت نسبتا کامل در اختیار پرسنل قرار گرفته است تا در این زمینه پیشگیری انجام و از ابتلای نیروهای راهور جلوگیری شود تا بتوانیم با تمام توان روزهای آینده طرح فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی مدیریت کنیم.

فرمانده پلیس راه ناجا در پایان بیان کرد: در همین راستا تا جایی که مقدور بوده خدمات پلیس راه به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد و دستکش و لباس های مخصوص و ماسک نیز در اختیار نیروها قرار گرفته است تا بتوان با تمام توان در خدمت رسانی حاضر باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز