تست کرونای بسیج جامعه پزشکی کشور از نمایندگان مجلس

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۳:۱۲
کد خبر: ۹۸۵۳۰۸
تست کرونای بسیج جامعه پزشکی کشور از نمایندگان مجلس
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از یک دوره وقفه و تعطیلی بیش از یک ماهه به دلیل شیوه ویروس کرونا با پایان یافتن غربالگری بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز ، سه‌شنبه، نوزدهم فرودین ماه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ باتوجه به این که بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی تشکیل نمی‌شد، بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن رایزنی با مسئولان امر در نظر گرفت تا با استفاده از آزمایشگاه بیولوژیکی سیار خود که در روزهای گذشته رونمایی شد، به غربالگری 270 نماینده مجلس و دیگر کارکنان پارلمان بپردازد.

نتیجه چنین اقدامی، انجام تست ها و آزمایشات فشرده با حضور پزشکان و نیروهای بسیج جامعه پزشکی در ساختمان مجلس و در نهایت ارائه لیستی از نمونه های مثبت و منفی بیماری کووید 19 به ساختمان اداری پارلمان بود.

بنابراین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز درحالی بعد از بیش از یک ماه دوباره تشکیل شد که نمایندگان و سایر کارکنان آن توسط آزمایشگاه بیولوژیک سیار بسیج جامعه پزشکی کشور غربالگری شده اند و خوشبختانه نسبت به این حضور حداکثری جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

نظر شما