دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده یکی از شهدای مدافع سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۷:۱۲
کد خبر: ۹۸۵۷۴۴
دیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده یکی از شهدای مدافع سلامت
شب گذشته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به همراه تعدادی از مسئولان این سازمان به رسم تقدیر و تجلیل به دیدار خانواده یکی از شهدای مدافع سلامت شهر تهران رفتند .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم متولیان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به همراه برخی از مسئولان این سازمان شب گذشته به دیدار خانواده شهید مدافع سلامت، شهید دکتر حمیدرضا مهینی رفتند.

در این دیدار صحابی،یکی از متخصصین قلب و عروق کشور و همسر این شهید مدافع سلامت به بیان خاطراتی از شهید حمیدرضا مهینی پرداخت و از فداکارای ها و جان فشانی های وی در دوران فعالیتش به خصوص برای قشر کم درآمد و محروم در منطقه پاکدشت ورامین سخن به میان آورد.

صحابی از روحیه جهادگرانه همسرش در دوران فعالیتش یاد کرد و تلاش شبانه روزی وی را خصوصا در روزهای شیوع کرونا، برگ زرینی دانست که بر دفتر خدمات خداپسندانه دکتر مهینی افزوده شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز ضمن طلب صبر برای خانواده این شهید مدافع سلامت، از جهاد و ایثار کادر درمانی کشور و جان‌فشانی‌های جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: امروز فرشته های سپیدپوشی نظیر دکتر مهینی که در صف اول خدمت ‌رسانی خالصانه خدمت بودند و شبانه ‌روز برای سلامت مردم تلاش می‌ کردند، کم نیست و برکت جان و جهاد این بزرگواران در جبهه جنگ بی ‌امان با کروناویروس، در حافظه ایران و جهان به یادگار می ماند.

 متولیان ،مهینی را شهیدی دانست که در نبرد امروز جامعه و در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرد و تا لحظه آخر جان بیماران را بر خود مقدم دانست و افزود: بهای این خدمات خداپسندانه و خیرخواهانه نزد خدا محفوظ است، اما اینک این مردم و مسئولان هستند که باید با رعایت طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی این نبرد بی امان (کروناویروس) را ادامه و به پایان برسانند.

در پایان نیز رئیس جامعه پزشکی کشور به تقدیری جزئی از همسر و دو فرزند این شهید مدافع سلامت پرداخت و برای ایشان طلب صبر و موفقیت از درگاه خداوند نمود.

نظر شما