قائم‌مقام کمیته امداد عنوان کرد:

کمیته امداد بستر ارتقای زندگی مددجویان را محیا کند

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۷:۳۶
کد خبر: ۹۸۵۹۰۳
کمیته امداد بستر ارتقای زندگی مددجویان را محیا کند
صمصامی گفت: کمیته امداد باید بستر ارتقای زندگی مددجویان را رقم بزند و تحقق این مهم، مستلزم روزآمدی و استفاده از تجربیات گذشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حسین صمصامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات کمیته امداد افزود: کمیته امداد باید  بستر ارتقای زندگی مددجویان را رقم بزند و تحقق این مهم،  مستلزم روزآمدی  و استفاده از تجربیات گذشته است.

قائم مقام کمیته امداد اضافه کرد: توانمندسازی از کارهای محوری است که به جز جامعه هدف طرح شهید رجایی و سالمندان از کار افتاده، برای دیگر مددجویان اجرا می شود.

وی افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد بیشتر در قالب مشاغل خرد انجام می‌شود و رمز موفقیت این تسهیلات نیز نظارت مستمر است که در بررسی مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها  و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به این تسهیلات نمره خوبی داده می‌شود.

صمصامی اعلام کرد: سال ۹۸ کمیته امداد با همراهی شبکه بانکی کشور، بیش از ۴۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت کرد. همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۲۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان ارائه کرد.

قائم مقام کمیته امداد تصریح کرد: کمیته امداد در بحث تسهیلات پرداختی به خوبی عمل کرده ولی ما به این میزان راضی نیستیم و تلاش می‌کنیم چارچوب و نظام توانمندسازی را تقویت کنیم.

وی توضیح داد: موفقیت‌های زیادی داریم ولی لازمه کار علمی بر این محور است که بررسی کنیم اشکال کار کجاست و چگونه می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز