امشب منتظر واریز یارانه باشیم؟

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵:۵۰
کد خبر: ۹۸۵۹۶۴
امشب منتظر واریز یارانه باشیم؟
اولین یارانه نقدی سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یارانه نقدی فروردین یکصدودهمین مرحله از پرداخت‌های نقدی است که از سال ۱۳۸۹ تاکنون هر ماه توزیع می‌شود که مبلغ آن طی این سال‌ها تغییری نکرده و همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ادامه دارد.

اما در کنار یارانه نقدی که در بیستم هر ماه واریز می‌شود در حال حاضر کمک‌های معیشتی از آبان‌ماه و با اصلاح قیمت بنزین به تناسب اعضای خانوار در دهم هر ماه برای حدود ۶۰ میلیون نفر پرداخت می‌شود.

کمک معیشتی برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

از سویی دیگر بعد از شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن مشاغل و همچنین افزایش هزینه‌ها بسته حمایتی تعریف شد که یکی از بخش‌های آن کمک نقدی ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومانی برای مدت چهار ماه در دستور کار دولت قرار گرفت که به خانوارهایی که هیچ درآمدی ندارند پرداخت می‌شود. این نوع از یارانه نیز از اواخر اسفندماه واریز شد و در حساب این خانوارها قرار گرفت.

در بسته ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی که حدود سه میلیون نفر را در بر می‌گیرد، پرداختی برای خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز