معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

اهمیت دو چندان رسانه و فضای مجازی معتبر در ایام کرونایی/ تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از خبرگزاری برنا

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۵:۰۸
کد خبر: ۹۸۶۲۸۳
اهمیت دو چندان رسانه و فضای مجازی معتبر در ایام کرونایی/ تقدیر معاون وزیر ورزش و جوانان از خبرگزاری برنا
محمد مهدی تندگویان با اشاره به اهمیت رسانه در ایام کرونایی از خبرگزاری های برنا و ایسنا به دلیل تمرکز بر نیروها و تشکلهای جوانان طی هفته جوان قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امورجوانان وزارت ورزش و جوانان طی پیامی از رسانه هاى ملى وشبکه های استانى و خبرگزارى هایی که در این روزهاى ملتهب، پرتوان در کنار مردم ایستادند، قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کسی تصور نمی کرد در دوران پیشرفت علم، بحرانى گریبانگیر جهان شود که انسان ها را از ارتباط با یکدیگر بازدارد. هفته هاى اول قرنطینه در بهت و تعجب گذشت و کمى زمان برد تا دقیق درک کنیم چگونه باید به زندگى روزمره در این شرایط ادامه بدهیم. در کشاکش این تغییرات و تجربیات جدید دریافتیم که رسانه و فضای مجازی معتبر امن ترین و در دسترس ترین راه ارتباط انسانى در این شرایط مى باشد.

  به همین علت می توان گفت در کنار بسیارى مشاغل که این روزها دغدغه مندى خالصانه آنها اهمیتى دوچندان یافته، قطعا رسانه ها، صدا و سیما، خبرگزارى ها و... جایگاهى غیر قابل چشم پوشى دارند. پایش شبانه روزى وقایع و اخبار و انتقال درست آن به جامعه در مسیرى صحیح، شاید دشوارتر از آنچه به نظر میرسد باشد.

لذا جاى آن دارد که از رسانه هاى ملى وشبکه های استانى و خبرگزارى هاى که در این روزهاى ملتهب، پرتوان در کنار مردم ایستادند و در انتشار اخبار، روحیه دهى به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها براى گذر از این بحران از هیچ تلاشى فرو نگذاشتند، قدردانى نمایم. 

همچنین تشکر ویژه از کادر جوان حاضر در تمام رسانه ها به مناسبت هفته جوان على الخصوص خبرگزارى هایى که تمرکز بیشترى را بر نیروى جوان کشور و تشکلهای جوانان نهادند و در کشاکش شرایطى که حتى خود آنها سخت درگیر بودند، بدنبال آنها رفتند و فعالیت هایشان را منعکس کردند.               

   خبرگزاری هایی نظیر خبرگزارى وزین برنا و ایسنا که همچون گذشته از جوانان پشتیبانى کردند و تلاش هاى حقیقى آنها را در مبارزه با ویروس کرونا براى مخاطبان به نمایش درآوردند. البته که ایفاى نقش رسانه در این روزهاى سخت براى کمک به هموطنان و خدمت به ایشان شایسته قدردانى بیش از این ها است یقین دارم همه تنها یک هدف را دنبال میکنیم و آنهم بازگشت به شرایط عادى و سلامت  همه هموطنان است.

                             خداقوت

                         محمد مهدی تندگویان

                             معاونت امورجوانان وزارت ورزش وجوانان

                                    ۱۳۹۹/۱/۲۱

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز