رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک سنگین در محور غرب به شرق خیابان آزادی/ تردد نسبتا روان در بزرگراه های شهر تهران

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۰۰:۱۸
کد خبر: ۹۸۶۶۲۷
ترافیک سنگین در محور غرب به شرق خیابان آزادی/ تردد نسبتا روان در بزرگراه های شهر تهران
سرهنگ محمد رازقی به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت : ترافیک در خیابان های شهر تهران در مسیرهای منتهی به هسته مرکزی شهر از ساعت 6 بامداد آغاز شد. 

 

ترافیک سنگین در خیابان دماوند و سبلان

او افزود : در این راستان خیابان آزادی مسیر غرب به شرق شاهد ترافیک سنگینی بود. بزرگراه نواب، خیابان دماوند و خیابان سبلان محورهای دیگری بودند که ترافیک در آن ها سنگین گزارش شده است و این وضعیت تا ساعت 7.30 صبح ادامه داشت.

سرهنگ محمد رازقی با اشاره به اینکه به تدریج از بار ترافیکی در این محورها کاسته شد اظهار کرد : در حال حاضر در این خیابان ها خودروها بدون هیچگونه مشکلی تردد می کنند. این وضعیت به علت آغاز طرح ترافیک از ساعت 7.30 بود و مردم نیز به همین علت قصد داشتند قبل از این ساعت وارد هسته مرکزی شهر شوند. 

 

تردد در بزرگراه ها عادی و روان است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در ارتباط با وضعیت تردد در بزرگراه های تهران گفت : بزرگراه های همت، حکیم، امام علی، زین الدین و بابایی نسبت به روزهای عادی شهر تهران وضعیت بهتری داشته و ترافیک در این محورها منجر به گره ترافیکی نشد. 

سرهنگ رازقی در مورد پر ترافیک ترین محور امروز صبح تهران گفت : اوج ترافیک امروز صبح در میدان آزادی و خیابان آزادی تا حد فاصل بزرگراه یادگار امام بود که خوشبختانه از ساعت 8 از حجم ترافیک این محور کاسته شد.

 

رفع گره ترافیکی پل جناح

او گفت : در محور کرج به تهران نیز شاهد بار ترافیکی سنگینی نبودیم و در این محور ترددها به صورت کاملا عادی انجام می گرفت اما برای دقایقی در محدوده پل جناح تا پل شرقی ورزشگاه آزادی شاهد گره ترافیکی بودیم که این مسیر نیز از دقایقی پیش به حالت عادی خود بازگشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز