راه اندازی پویش مجازی «ما در خانه می مانیم» با مشارکت شهرداران مدارس منطقه ١٩

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۸۶۸۴۱
راه اندازی پویش مجازی «ما در خانه می مانیم» با مشارکت شهرداران مدارس منطقه ١٩
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از راه اندازی پویش مجازی «ما در خانه می مانیم» و فعالیت شهرداران مدارس منطقه و معاونین آنها در این پویش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی این پویش را حرکتی مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا دانست و گفت:  این فعالیت مجازی به منظور حساس سازی و ضرورت یادآوری هشدار ها برای ماندن در خانه و منع تردد در اماکن عمومی و همچنین حفظ آرامش دانش آموزان صورت گرفته که با استقبال دانش آموزان مواجه شده است.

وی افزود : کلیپ های تهیه و ارسال شده توسط شهرداران مدارس و هشدار های بهداشتی و روانی و توصیه ای آن ها در این خصوص باعث همدلی و دلگرمی دانش آموزان در این ایام شده است.

به گفته فریدی در این پویش دانش آموزان با ارسال فیلم های ویدئویی سال نورا به یکدیگر تبریک گفته و همچنین با ارسال  پیام های محبت آمیز از کادر پزشکی قدردانی و تشکر کردند.

از جمله فعالیت های این دانش آموزان ارسال دابسمش، دکلمه، قصه گویی، شاهنامه و حافظ خوانی، فعالیت های قرآنی، مسابقات حل جدول، کاردستی، نقاشی، کاریکاتور وهشتک در خانه می مانیم، هشتک کرونا را شکست می دهیم بوده که به صورت مستمر در حال ارتقاء و انجام است.

نظر شما