کشف محموله بزرگ شیشه در استان فارس

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۳:۰۴
کد خبر: ۹۸۷۱۵۵
کشف محموله بزرگ شیشه در استان فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از یک خودروی سواری 405 در محور نی ریز به شیراز، 210 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از نی‌ریز به سمت شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز به محور مواصلاتی مذکور اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 210 کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود کشف و در این رابطه راننده نیز دستگیر شد.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

نظر شما