الهام فخاری عضو شورای شهر تهران؛

احتمال سوال از شهردار در صحن شورا/ تردیدهای جدی در مورد لایحه بودجه وجود دارد/لزوم غربالگری دائم نیروهای خدمات شهری

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۸۷۲۷۷
احتمال سوال از شهردار در صحن شورا/ تردیدهای جدی در مورد لایحه بودجه وجود دارد/لزوم غربالگری دائم نیروهای خدمات شهری
عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد حوزه حمل و نقل به سوال از شهردار منجر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر ضمن تشکر از همکاران شهرداری در همه بخش ها و با در نظرگرفتن ارائه گزارش حوزه خدمات شهری گفت: با توجه به اینکه بار مسولیت بر عهده نیروهای میدانی از جمله خدمات شهری است، سوال این است که غربالگری نیروهای خدمات شهری چگونه  برنامه ریزی شده و آیا این غربالگری صورت گرفته است یا نه؟ اولویت غربالگری در خصوص پیشگیری برای افرادی است که در میدان هستند و در مرحله بعد باید برای تمامی کارکنان اجرا شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در مدیریت شهری حوزه های مختلف با یکدیگر در ارتباط هستند و زمانی که تصمیمی برای حوزه ترافیکی شهرگرفته می شود و یا به تعبیر دیگرتصمیم نمی گیرند و عاقبت جای دیگری تصمیم گرفته می‌شود، فشار اینگونه تصمیم گیری ها بر حوزه خدمات شهری«بوستان ها، معابر، میادین» منتقل گردد. از این رو ضرورت ویژه ای وجود دارد که حوزه ای مانند حمل و نقل که خدمات عمومی و همگانی ارائه می دهد، با ظرفیت و توان حوزه خدمات شهری هماهنگ شود. هشدار میدهم که در وضعیت بحرانی کنونی اتفاقاتی در حوزه حمل و نقل  در حال وقوع است که خلاف مسیر حرکت بخش یا کلیت  شوراست و اینگونه عملکرد ممکن است به طرح سوال از شهردار منجر شود.

 الهام فخاری تاکیدکرد: واقعیت آن است تا قبل از اسفند ماه در دنیای دیگری زندگی می کردیم و برمبناهای دیگری بودجه سال 99 شهرداری تهران را تعریف کردیم اما در شرایط فعلی بودجه با شرایط فعلی منطبق نیست و تقاضا از آقای مظاهریان این است که سناریوهای مربوط به آینده را ارائه کنند.  سناریویی در این مورد  وجود ندارد و شاید هم شورا در جریان این سناریو ها نیست. اعضای شورای شهر باید اطلاع داشته باشند بر اساس چه سناریو هایی بودجه شهری پیش خواهد رفت و با تقدیر از تغییراتی که در حوزه بودجه اتفاق افتاده و انتقاد ازحباب هایی که وجود دارد و برخی به آن اعتقاد دارند، تنظیم این سناریوها لازم است و هنوز سناریویی در این زمین به شورا ارائه نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز