دستور وزیر ورزش و جوانان برای پیوستن جوانان و جامعه ورزش به رزمایش" همت جوانانه_ کمک مومنانه"؛

عبور از بحران کرونا، پایداری و اقتدار ملت را می‌طلبد/ جوانان به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به تداوم زنجیره مهر نشستند

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۸۷۴۵۰
عبور از بحران کرونا، پایداری و اقتدار ملت را می‌طلبد/ جوانان به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به تداوم زنجیره مهر نشستند
وزیر ورزش و جوانان طی نامه ای خواستار پیوستن جوانان و جامعه ورزش به رزمایش" همت جوانانه_ کمک مومنانه" شد و بر لزوم هماهنگی در استان های کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  این دستور به شرح وزیر ورزش و جوانان به شرح زیل است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمّا رَزَقْناکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لا بَیْعٌ فیهِ وَ لا خُلَّةٌ وَ لا شَفاعَةٌ وَ الْکافِرُونَ هُمُ الظّالِمُونَ (بقره،254)

اتفاقات ناگوار و بحران پیش آمده در روزهای اخیر، عزم هموطنان را در همبستگی و جهاد بیش از پیش راسخ تر نمود. باور به گذشت دوران و عبور از این بحران، پایداری و صلابت و اقتدار ملت را می طلبد. حال که مقام معظم رهبری (مدظه العالی) در بیانات گهر بار خود بر این امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نموداند، لازم است که تمام اقشار در نهایت توان در راستای تحت این امر، متحد و مجاهدانه بکوشیم.

جوان متعهد ایرانی سال 1399 شمسی را با نهایت خلوص در پویش همدلی با هموطنان آغاز نموده و حال به منظور تبعیت از فرامین و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به تداوم زنجیره مهر بنشستند و در بیانیه ای با شعار "همت جوانانه - کمک مومنانه به رزمایش گسترده ماه مبارک رمضان جهت نیل به مواسات، همدلی و کمک مومنانه پیوستند.

در این راستا ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری و حضور جوانان و جامعه ورزشی سراسر کشور برای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، درخواست می نمایم این عملیات بزرگ و کشوری به گونه ای جدی پیگیری و دستگاه ها و ارگان هایی که به نحوی در این امر دخیل می باشند نهایت همراهی و همکاری را با این جوانان که تنها در راه رضای خدا به جهاد می پردازند، را داشته باشند. همچین وزارت ورزش و جوانان از تمامی امکانات، ظرفیت ها و اختیارات خود در راستای عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همانند گذشته، استفاده خواهد کرد.

از درگاه ایزد منان برای جوانان و ورزشکاران برومند کشور در مسیر تحقق این امر توفیق و موفقیت دوچندان را خواستارم.

مسعود سلطانی فر

سلطانی فر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز