دستگیری قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۳:۱۵
کد خبر: ۹۸۷۴۶۲
دستگیری قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، ۲ برادر را به قتل رسانده بود صبح امروز خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار "رهام‌بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستا‌های شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با انجام رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل، چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان فارس اخلال ایجاد کنند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز