طرح ترافیک ۲۳ فروردین رایگان شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۰:۲۲
کد خبر: ۹۸۷۹۱۷
طرح ترافیک ۲۳ فروردین رایگان شد
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران اعلام کرد: مبلغی از حساب شهروندی، افرادی که دیروز به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح های ترافیکی پایتخت شده اند، کسر نمی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عمار سعیدیان‌فر گفت: طرح ترافیک با اعلام ستاد مقابله با کرونا فعلا اجرا نمی شود و ما تابع تصمیمات این ستاد هستیم.

وی ادامه داد: مدت زمان لغو طرح و اجرای مجدد آن در حال حاضر مشخص نیست اما به محض اعلام آمادگی اجرای طرح را داریم.

سعیدیان فر در خصوص طرح های ترافیک خبرنگاری نیز گفت: ثبت نام در سامانه تهران من از اهالی رسانه تا پایان ۳۱ فروردین ادامه دارد و بعد از آن کار بررسی مدارک انجام می شود.

وی یادآور شد: طرح های ترافیک سهمیه های خاص سال ۹۸ تا تعیین تکلیف مدارک امسال اعتبار دارد.

 وزیر بهداشت دیروز و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از لغو طرح های ترافیکی در کلانشهرها خبر داده بود.

در شرایط عادی، ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

زمان اجرایی طرح‌های ترافیکی تهران در نیمه دوم سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ شنبه تا چهارشنبه است ضمن اینکه روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز این طرح‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.   

همچنین طرح کنترل آلودگی هوا علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه، روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه۹۸، لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز