بسته شدن جاده چالوس بر اثر ریزش کوه

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۹:۳۴
کد خبر: ۹۸۸۱۹۰
بسته شدن جاده چالوس بر اثر ریزش کوه
ریزش کوه به عمق ٤ متر و طول بیش از ٥٠ متر، جاده چالوس را بست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها جاده کرج- چالوس، محدوده پامچال در کیلومتر ۱۵، به علت ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است و مسافران می‌توانند از مسیر جایگزین از آزادراه تهران- شمال (قطعه یک) استفاده کنند.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز از  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک خبر می‌دهد.

بر اساس آخرین وضعیت جوی کشور هم اکنون بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی گزارش شده است.

همچنین بارش باران در برخی از استان های استان های خراسان جنوبی ادامه دارد.

افزایش ۹ درصدی تردد بین استانی در شبانه روز گذشته

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار و ٣٠٢ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌ شهری، نسبت به روز قبل حدود ٩ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز