به همت مرکز درمان درمنزل "امداد" ارائه می شود:

طرح درمان در منزل ویژه روزهای کرونایی

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۸۸۳۵۰
طرح درمان در منزل ویژه روزهای کرونایی
مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل "امداد" به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره‌ی ابتلا به کرونا اقدام به ارئه طرح درمان در منزل، ویژه بیماران کرونایی و کلیه خدمات تشخیصی درمانی و حمایتی را در مناطق 22 گانه تهران ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابوحسن فرهنگ سردرودی مدیر مرکز درمان در منزل "امداد" با اشاره به آسیب‌پذیری بالای گروه سنی سالمندان در مقابل ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع همه‌گیر بیماری نوظهور کرونا ویروس جدید در ایران و جهان و آسیب‌پذیری بالای گروه سنی سالمندان در مقابل این ویروس نسبت به سایر افراد، در خانه ماندن افراد سالمند ضروری است.

وی با بیان اینکه مرکزدرمان در منزل امداد جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد گفت: این مرکز خدمات اعزام پزشک عمومی و متخصص، انجام کلیه خدمات پرستاری و پزشکی، نمونه گیری و انجام کلیه امور آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی وغیره را به صورت شبانه روزی، حتی در ایام تعطیل ارائه می دهد.

خدمات تشخیصی

ابوحسن فرهنگ سردرودی با اشاره به جزئیات ارائه خدمات تشخیصی اظهار کرد: در مرکز درمان درمنزل " امداد" اپراتور با گرفتن شرح‌حال مختصر، اطلاعات هویتی،پزشک مناسب برای ویزیت را هماهنگ کرده  و به بیمار اطلاع می دهد. پزشک ضمن رعایت اصول حفاظت شخصی ازجمله داشتن ماسک و دستکش در منزل حضور می‌یابد؛ و ضمن ویزیت و ارزیابی بیمار، آزمایش‌های اولیه را که برای تشخیص ابتدایی بیماری ضروری است درخواست می‌دهد.

وی با اشاره به شرایط انجام تست کرونا در منزل ادامه داد: در صورت تمایل افراد برای انجام تست اختصاصی کرونا  این خدمت توسط مرکز درمان در منزل "امداد" با کمترین درصد خطا انجام می شود و  نمونه ها در مجهزترین آزمایشگاه های داری مجوز وزارت بهداشت و انستیتو پاستور با نظارت متخصصین ویروس شناسی، ژنتیک، پاتوبیولوژیست و ... بررسی ونتایج آزمایش ها در کوتاه ترین زمان ممکن برای فرد و پزشک معالج ارسال می شود.

اجاره تجهیزات پزشکی موردنیاز بیماران کرونایی

مدیر مرکز درمان در منزل "امداد"با بیان این که افراد مبتلا به ویروس کرونا در صورت نیاز به هرگونه تجهیزات پزشکی در منزل می‌توانند تجهیزات موردنیاز را از این مرکزدریافت نمایند، خاطرنشان کرد: بیماران کرونایی به دلیل درگیری ریوی و بروز مشکلات تنفسی، ممکن است به دستور پزشک به تجهیزات پزشکی ازجمله ارسال دارو، ونتیلاتور، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن نیاز داشته باشند. بیمارانی که مراحل درمان خود را در منزل و در قرنطینه خانگی سپری می‌کنند در صورت نیاز به هرگونه تجهیزات پزشکی می‌توانند با مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل امداد تماس گرفته و تجهیزات موردنیاز را در منزل دریافت نمایند.

خدمات مشاوره تلفنی در منزل

 وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش مراجعات بیمارستانی در روزهای کرونایی، بهره‌مندی از مشاوره تلفنی و تصویری می‌باشد، تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از نیازهای پزشکی بیماران با ارائه یک مشاوره تلفنی باکیفیت برطرف شده و نیاز به مراجعه حضوری در مراکز درمانی کاهش می یابد در این راستا مرکز درمان در منزل امداد برای کامل کردن پکیج کرونایی خود، خدمات مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز در هر جای ایران به خدمات خود افزوده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی از مشاوره پزشکی و خدمات درمان در منزل توسط بهترین متخصصین حوزه‌های مختلف پزشکی با کمترین هزینه، با شماره 72103 تماس حاصل فرمایید و ضمن دادن شرح‌حال به اپراتور مرکز، راهنمایی لازم برای دریافت خدمات مشاوره‌ای را دریافت نمایید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز