دستگیری یک قاتل در شرق تهران

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۷:۲۶:۰۶
کد خبر: ۹۸۸۶۰۰
دستگیری یک قاتل در شرق تهران
با تلاش نیروهای انتظامی قاتل کارگر انبار لوازم خانگی، در کارواشی در شرق پایتخت دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزار برنا؛ مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، از وقوع یک جنایت خبردادند.

با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی انبار لوازم خانگی در بازار شدند. در اتاق سرایداری داخل انبار، آنها با جسد مرد ۳۰ ساله در حالی روبه‌رو شدند که از ناحیه شکم با چاقو مجروح و  پارچه‌ای دور شکم او پیچیده شده بود. روی دست‌های مرد جوان نیز آثار خراشیدگی دیده می‌شد.

در این رابطه یکی از بستگان مقتول که جسد را پیدا کرده بود، گفت: من و پسردایی‌ام  کارگر باربری یخچال هستیم. چند روز قبل یکی از دوستانمان از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران آمد. من برای انجام کاری انبار را ترک کردم و بعد از بازگشت با جسد پسردایی‌ام مواجه شدم و از دوستم به نام پرویز هم خبری نبود.

با احتمال اینکه پرویز در این جنایت نقش داشته، تحقیقات برای دستگیری مرد جوان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با خبر شدند مرد جوان در کارواشی در شرق تهران مشغول به کار شده است. بدین ترتیب پرویز دستگیر شد و به قتل دوستش اعتراف کرد. به دستور بازپرس محمدتقی شعبانی، متهم جوان در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز