با دستور قضایی و ورود شهرداری منطقه ۱۹؛

باز پس گیری ورزشگاه شهید باکری از متصرف غیرقانونی

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۱:۳۳
کد خبر: ۹۸۸۸۱۷
باز پس گیری ورزشگاه شهید باکری از متصرف غیرقانونی
ورزشگاه و استادیوم 5000 نفری شهید باکری طی فرایند قانونی و با دستور قضایی توسط شهرداری منطقه 19 پس گرفته شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ورزشگاه شهید باکری به عنوان دومین ورزشگاه بزرگ منطقه و یکی از بزرگ ترین پروژه های مشارکتی توسط شهردای منطقه جهت بهره برداری عموم شهروندان به شخص حقوقی مرتبط واگذار شد، اما متأسفانه شخص مذکور بدون تنظیم قرارداد و عدم رعایت تشریفات قانونی و اخذ نظریه و تأیید کارشناسان رسمی دادگستری و شهرداری تهران، ورزشگاه را به چندین بهره بردار به صورت توافقی واگذار کرد که منطقه براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تحویل کلیه اماکن ورزشی به سازمان ورزش اقدام به اخطار در چندین نوبت کرد.

این بهره بردار اقدام به جداسازی بخشی از مجموعه ورزشی برای اجاره آن به یک واحد تولیدی لباس کرده بود که این موضوع با سیاست های واگذاری مجموعه مغایرت داشته است.

به همین دلیل نیز در راستای حراست از منافع عمومی و جلوگیری از تضییع اموال بیت المال، این مکان طی صدور دستور قضایی از سوی معاون دادستان تهران مبنی بر تخلیه ورزشگاه و از طریق هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی، عوامل و نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه، در نهایت علیرغم مقاومت و اخلال متصرفین روزگذشته به شهرداری منطقه 19 عودت داده شد.  

براساس این گزارش ورزشگاه مذکور طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای  بهره برداری از مجموعه های ورزشی تحویل سازمان ورزش شهرداری تهران خواهد شد.

خاطرنشان می سازد: این ورزشگاه در سال 89 با هدف افزایش سرانه ورزشی و بهره مندی شهروندان جنوب شهر از امکانات ورزشی با برخورداری از زمین چمن طبیعی با ابعاد استاندارد به بهره برداری رسید.

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به سالن های بدنسازی، سالن ورزش های رزمی، پیست دو و میدانی، جایگاه ویژه تماشاگران، رختکن و سرویس های بهداشتی عمومی به وسعت 16 هزار متر مربع اشاره کرد.

این مجموعه چند منظوره ورزشی و تفریحی در یکی از مستعدترین محلات منطقه قرار دارد که متعلق به شهرداری منطقه 19 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز