تلاش امدادگران برای نجات شهروندان پرند از سیل

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۹:۵۰
کد خبر: ۹۸۹۶۴۰
تلاش امدادگران برای نجات شهروندان پرند از سیل
هلال احمر استان تهران از تلاش برای نجات ۳۰ نفر از سیل شهر پرند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اثر بارش شدید باران از صبح جمعه و تشدید آن، سیل در بخش هایی از شهر پرند که در نزدیکی رودخانه واقع هستند جاری شد که امدادگران در دو نقطه حساس در حال تلاش و رفع آب گرفتگی و همچنین نجات گرفتار شدگان هستند. از همان لحظات اولیه ۸ تیم تخصصی در منطقه حضور دارند و در حال تخلیه آب گرفتگی در بلوک های اول تا ششم شهرک آسمان پرند هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این رابطه گفت : مردم در منطقه ای بین رودخانه و کوهستان حضور یافته بودند که وقوع سیل و ظغیان رودخانه باعث شد خودروهای پارک شده در حاشیه رودخانه را به پایین دست ببرد و خسارات جدی به خودروها وارد شود و همچنین بالغ بر ۲۰ نفر از هموطنان نیز در دامنه کوه گرفتار شوند که عملیات نجات این عزیزان با همکاری سایر دستگاه ها ادامه دارد. حال عمومی افراد گرفتار در سیل مساعد است و تا کنون مورد فوتی گزارش نشده است.

فتحی تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش ها از تمامی هم وطنان درخواست داریم تا از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها جدا پرهیز کنند و خودروهای خود را نیز در حاشیه رودخانه ها پارک نکنند و در صورت وقوع حوادثی این چنینی، با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز