خرج عروسی، عروس و داماد را وادار به سرقت مسلحانه کرد!

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۹:۰۶
کد خبر: ۹۸۹۹۵۰
خرج عروسی، عروس و داماد را وادار به سرقت مسلحانه کرد!
پسر جوان برنامه اش این بود که یکبار در سرقت مسلحانه ای که دوستش طراحی کرده بود شرکت کند و با پولی که از این راه به دست می آورد ازدواج کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برنامه زوج جوان این بود که یکبار در سرقت مسلحانه ای که دوستشان کاوه نقشه اش را کشیده بود شرکت کنند و با پولی که از این راه به دست می آورند زندگی مشترکشان را شروع کنند.

طبق قراری که گذاشته بودند مریم به عنوان مشتری وارد مغازه طلافروشی شد تا فرصت کافی برای ورود سارقان مسلح به داخل مغازه را فراهم کند. سرقت اتفاق افتاد و سارقان با دست پر از صحنه جرم گریختند. به همه چیز فکر کرده بودند به جز مهارت و تیزهوشی کارآگاهان در شناسایی و دستگیری سریع سارقان .

اولین کسی که به دام افتاد مریم بود و به دنبال آن کاوه و سایر افراد گروه نیز دستگیر شدند . قصر آرزوهای مریم و کاوه چیزی نبود جز خانه ای روی آب وحالا زوجی که خود را با استفاده از پول سرقتی از مغازه در چند قدمی خوشبختی می دیدند دستبند به دست نقش برآب شدن نقشه هایشان را به تماشا نشستند . مریم دختری که می توانست با عبرت از سرنوشت پدر و برادرش مسیری تازه و رو به آینده ای روشن برای خود رقم بزند گلی شد در شوره زار تباهی و نابودی واین بار خود تصویر مبهم دختری خسته و شکسته پشت میله های زندان شد در برابر دیدگان مادری پیر و فرسوده ...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز