سارق لوازم خودرو شرق تهران به دام افتاد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۱:۵۰
کد خبر: ۹۹۰۰۶۹
سارق لوازم خودرو شرق تهران به دام افتاد
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری سارق لوازم خودرو با 25 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: با دریافت چند گزارش و شکایت مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو، تیم های مختلفی از ماموران سرکلانتری هفتم برای بررسی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری های تابعه با مراجعه به محل های سرقت به دست آوردند سرقت ها توسط یک سارق انجام می شده است، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی و پالایش های اطلاعاتی ماموران کلانتری 160 خزانه موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان دستواره شناسایی کنند و نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری خزانه برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی به نشانی سارق اعزام شدند، عنوان داشت: ماموران کلانتری خزانه ضمن مراقبت های ویژه پلیسی موفق شدند در صبح روز گذشته، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی لوازم خودرو سرقتی از قبیل: 8 حلقه فرمان خودرو، 13 چراغ عقب خودرو، 3 چراغ جلو خودرو، 2 پنل ضبط، 5 باند خودرو و 3 حلقه لاستیک بدون رینگ کشف کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم به همراه 34 قلم اموال سرقتی به کلانتری خزانه انتقال یافت و در کلانتری به 25 فقره سرقت در محدوده خیابان های نازی آباد، خزانه، شوش و هرندی اعتراف کرد.

سرکلانتر هفتم تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما