پلمب دو سفره خانه در فرحزاد

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۸:۴۴
کد خبر: ۹۹۰۰۸۸
پلمب دو سفره خانه در فرحزاد
رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان، از پلمب 2 سفره خانه متخلف در حوالی فرحزاد به علت عدم توجه به ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ بهنام ایرانمنش با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه ها و قلیان سرا ها با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شد،گفت: متأسفانه روز گذشته اخبار و گزارش هایی مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان دوسفره خانه متخلف در محدوده فرحزاد دریافت شد.

این مقام انتظامی افزود: با دریافت گزارش و تأیید خبر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی غروب روز بیستم و نهم فروردین ماه تیم هایی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه یکم پلیس امنیت پایتخت به این امکنه مراجعه و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر دو واحد صنفی سفره خانه پلمب و متصدیان متخلف این واحدهای صنفی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

وی با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز