دستور العمل فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۶:۲۴
کد خبر: ۹۹۰۰۹۲
دستور العمل فعالیت اصناف در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر در شهر تهران از آخرین تمهیدات و نحوه چگونگی فعالیت این اصناف خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان تهران، برنامه ریزی شد، واحدهای صنفی کم خطر در پاساژهای غیر مسقف تهران پس از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و اخذ کد qr و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز شنبه 30 فروردین ماه بازگشایی و شروع به فعالیت کنند.

وی بیان داشت: متصدیان واحدهای صنفی کم خطر می بایست کد qr دریافتی خود را به شیشه مغازه نصب کنند و با قرار دادن میز در جلوی درب واحد صنفی خود از تجمع افراد در مغازه ها جلوگیری کنند.

این مقام مسئول در خصوص اخذ تعهد از کارفرمایان و متصدیان صنفی در قبال سلامت کارکنان پس از بازگشایی، تصریح کرد: طبق بیانیه وزارت بهداشت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص سلامت کارکنان متوجه کارفرمایان نیست چرا که عوامل مختلفی می تواند باعث بروز بیماری کرونا شود و این موضوع خارج از کنترل کارفرمایان است، البته تمامی متصدیان واحدهای صنفی ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در پایان، ضمن قدردانی از همراهی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونای استان تهران، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت تا ساعت24 روز جمعه 5 اردیبهشت ماه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز