کدام استان‌های کشور همچنان بارانی است؟

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۸:۲۳
کد خبر: ۹۹۰۱۴۹
کدام استان‌های کشور همچنان بارانی است؟
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور، از بارش شدید در ۸ استان طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیائیان با اشاره به این که امروز (۳۱ فروردین) بارش در نواحی مرکزی و شرق کشور و سواحل دریای خزر ادامه دارد و شدت بارش‌ها در خراسان جنوبی و جنوب یزد خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز دوشنبه (۱ اردیبهشت) در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی بخش‌های از جنوب کشور در استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب فارس رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: روز سه شنبه (۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور و بخش‌های از سواحل شرقی دریای خزر ادامه دارد. همچنین شدت بارش در استان‌های کرمان، فارس و بوشهر خواهد بود.

به گفته ضیائیان، روز چهارشنبه (۳ اردیبهشت) رگبار باران در شرق و جنوب کشور ادامه دارد و برای شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین در مناطق جنوبی کشور احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران امروز (۳۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱ اردیبهشت) نیز نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و اوایل شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز