کشف کالای قاچاق از انباری در جنوب تهران

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۹۰۵۷۹
کشف  کالای قاچاق از انباری در جنوب تهران
رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 6 میلیاردی کالای قاچاق از انباری در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری برنا؛ سرهنگ " ابراهیم قلی زاده "  اظهار  کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد که مالک انباری با همکاری همدستش به دفعات مختلف کالای قاچاق در این مکان جمع آوری کرده است. 

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی هویت مالک انباری و همدستش، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری هر 2 متهم و بازرسی از انباری اخذ شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه تیمی از ماموران برای دستگیری هر دو متهم به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. 

او  گفت: در بازرسی از داخل انبار مقادیری کالا قاچاق شامل 19 هزار و 500 عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه از قبیل هنذفری، شاژر، اوتی جی، باطری و 128 هزار و 700 عدد انواع لامپ فلورسنت فاقد هرگونه مدارک گمرکی و فاکتور های خرید کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالاها موجود در انباری به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تحویل شد، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 6 میلیارد ریال بر آورد کرده اند. 

رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در پایان گفت: هر 2 متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه جنوب این پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی شهرری قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز