بازداشت سارقان لوازم داخل خودرو بزرگراه آزادگان

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۴:۵۰
کد خبر: ۹۹۰۵۸۷
بازداشت سارقان لوازم داخل خودرو بزرگراه آزادگان
رئیس کلانتری150 تهرانسر از دستگیری 2 سارق لوازم داخل خورو با 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان از خودروهای پارک شده در حواشی بزرگراه آزادگان سرقت می کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: با دریافت چند شکایت مردمی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودروهایشان بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت . 

او  عنوان کرد: تیم تجسس کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه و در تحقیقات میدانی به دست آورند، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی وانت سفید رنگ با پلاک مخدوش ضمن توقف در کنار خودروهای پارک شده در خیابان های اطراف بزرگراه آزادگان ، لوازم داخل خودروهایشان را سرقت و از محل متواری می شوند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی تصویری از سارقان به دست نیامد، اضافه کرد: ماموران کلانتری تهران سر برای شناسایی سارقان تعداد گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند تا اینکه روز جمعه بیست و نهم فروردین ماه ماموران کلانتری در حال گشت زنی در حاشیه بزرگراه آزادگان بودند که خودروی تحت تعقیب "وانت سفید رنگ" را مشاهده و بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارقان را عملیاتی کردند. 

کلانتر محله تهرانسر افزود: با آغاز عملیات تعقیب و گریز سارقان، گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از گذشت مدت زمانی کوتاهی، خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند. 

سرهنگ مالمیر با اشاره به اینه در بازرسی از خودروی متهمان 95 قلم لوازم داخل خودرو مسروقه از قبیل: اسکوتر، لوازم صوتی کشف شد، گفت: هر دو متهم به جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و هر دو سارق برای تحقیقات تکمیلی به کلانتر تهران سر انتقال داده شدند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 700 میلیون ریال برآورد کرده اند،؛ تصریح کرد: هر دو متهمان در کلانتری اظهار کردند اموال سرقتی را به یکی از استان های هم جوار انتقال می داند و به مالخری به قیمت پایین تر از قیمت واقعی می فروختند. 

این مسئول انتظامی در رابطه با سوابق این سارقان 33 و 49 ساله، گفت : هر دو سارق به موادمخدر و روانگردان اعتیاد دارند و سارق 49 ساله سابقه دار بوده وپس از سپری کردن 11 سال در زندان اخیرا از زندان آزاد شده است. 

او  با اشاره به اینکه هر 2 سارق به 50 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و اموال سرقتی به آنان تحویل داده شدو. 

این مقام مسئول  افزود: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و دستگیری مالخر در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز