صلح و سازش ۸۵درصدی پروندها در مراکز مشاوره و مددکاری

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۵:۰۳
کد خبر: ۹۹۰۹۹۴
صلح و سازش ۸۵درصدی پروندها در مراکز مشاوره و مددکاری
معاون اجتماعی پایتخت از صلح و سازش 85 درصدی دعاوی ارجاع شده به دوایر اجتماعی کلانتری ها و دوایر مشاوره سرکلانتری های 11 گانه خبر داد و گفت: این خدمات رایگان می باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مراد مرادی" با اشاره به اینکه علاوه بر دوایر اجتماعی کلانتری ها که کارشناس مددکاری و مشاوره در آن مستقر باشد در کلیه سرکلانتری های 11 گانه این فرماندهی نیز دوایر مشاوره فعال می باشند، گفت: کارشناسان مستقر در دوایر مشاوره سرکلانتری به خدمات مشاوره تخصصی می پردازند.

او تصریح کرد: کارشناسان دوایر مشاوره سرکلانتری ها در حوزه های خانوادگی، فردی، تربیتی، بالینی، اجتماعی، روانسنجی، حقوقی، تحصیلی، شغلی ، ازدواج تخصص دارند و پرونده های تخصصی دوایر اجتماعی کلانتری ها که نیاز به برگزاری جلسات تخصصی مشاوره و بالینی دارند به این دوایر ارجاع می شود.

این مقام انتظامی افزود:: دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود سلامت شهروندان و خانواده ها و برای توسعه وتقویت خدمات مشاوره ای افتتاح شده است و اکنون حدود به یک سال می باشد که از فعالیت این دوایر سپری می شود.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان دوایر اجتماعی کلانتری ها و مراکز مشاوره سرکلانتری ها در 6 حوزه اختلافات خانوادگی، مشکلات روانی و فردی، نزاع و درگیری، اجتماعی، حقوقی مهارت دارند، ابراز داشت: 85 در صد از پروندهای ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری ها به صلح و سازش انجامیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این خدمات به صورت حضوری و تلفنی بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان می توانند با تماس تلفنی به مراکز مشاوره و مددکاری با کارشناس مربوط ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز