کلاهبرداران کردستان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۹۱۲۱۱
کلاهبرداران کردستان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری 12 نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی آزادی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان سنندجی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان تحت عنوان خرید و فروش املاک و مستغلات توسط افرادی که خودرا متصدی بنگاه املاک معرفی می کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت .

او گفت: با راهنمایی مال باختگان و استفاده از شگردهای خاص پلیسی اعضای یک باند بزرگ کلاهبرداری در سطح شهرستان سنندج شناسایی شدند.

سردار آزادی افزود: کلاهبرداران که 10 مرد و 2زن بودند سابقه فعالیت در حوزه ملک و مسکن در سطح شهر سنندج را داشتند و با شناسایی افرادی که دارای تمکن مالی خوب بودند با شگردهای متقلبانه از آنها کلاهبرداری و اموال منقول وغیر منقول شامل زمین، باغ، املاک و خودرو را تصاحب می کردند.

سردار آزادی در ادامه افزود: اعضای این باند طی چند عملیات پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

او یادآورشد: در روند رسیدگی به این پرونده تاکنون 25 شاکی شناسایی و متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 150 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد که معاملات ملکی خود را در دفاتر رسمی و دارای هویت انجام دهند و با افزایش آگاهی و هوشیاری ، فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز