مرگ ۲ موتورسوار در بزرگراه بسیج

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹:۳۱
کد خبر: ۹۹۱۶۰۰
مرگ ۲ موتورسوار در بزرگراه بسیج
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از تصادف یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت خبر داد و گفت: متاسفانه راکب و ترک نشین موتورسیکلت در صحنه تصادف جان باختند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احسان موُمنی" اظهار داشت: ساعت 14:45 روز یکشنبه سی و یکم فروردین ماه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه "بسیج" وقوع یک فقره تصادف بین موتورسیکلت و کامیون تریلر به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیمی از کارشناسان پلیس راهور پایتخت برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی در محل تصادف حاضر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه با حضور عوامل امدادی در محل مشخص شد راننده و ترک نشین موتورسیکلت به علت شدت ضربه وارده در همان لحظه تصادف جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: هنگام رانندگی و استفاده از موتورسیکلت خود و ترک نشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت حتی المقدور از تردد در سطح معابر بزرگراهی به علت سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کنند، افزود: از تردد به موازات وسایل نقلیه در یک خط عبوری خودداری کرده تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز