عدم هماهنگی در تصمیم‌گیری برای بازگشایی بوستان‌ها

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۵:۵۴
کد خبر: ۹۹۲۱۵۰
عدم هماهنگی در تصمیم‌گیری برای بازگشایی بوستان‌ها
عدم بازگشایی بوستان‌ها در حالی مورد تاکید وزارت بهداشت قرار دارد که معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از بازگشایی آن‌ها از امروز خبر می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت بر عدم بازگشایی پارک و بوستان های پایتخت تاکید کرده است رییس کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت کرونا از بازگشایی بوستان ها از امروز سوم اردیبهشت خبر می دهد.

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، در این خصوص طی گفتگویی عنوان کرد براساس مصوبه ستاد ملی مسئله تردد بین شهری از دو روز پیش برداشته شده است. از همین پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها با رعایت پروتکل‌ها می‌توانند فعال شوند تا مردم با رعایت اصول بهداشتی بتوانند از این مکان‌ها استفاده کنند و از امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

این گفته‌ها در حالی بیان شده است که کیانوش جهانپور در نشست خبری مجازی که ظهر امروز برگزار شد گفت: وزارت بهداشت در بازگشایی مکان‌های غیرضروری مثل پارک‌ها، بوستان‌ها و... عجله ندارد و زمانی که دیگر خطری وجود نداشته باشد این اماکن باز می‌شوند.

بازگشایی بوستان‌ها در یک روز با دو نظر متناقض مواجه شده که در این رابطه علاوه بر تضعیف مدیریت شهری، تکلیف شهروندان از دریافت خدمات مشخص نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز