نماینده سازمان بازرسی کل کشور:

شهرداری هوشمندانه برای پیشگیری از شیوع کرونا کارکنانش را غربال کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲:۴۲
کد خبر: ۹۹۲۷۰۸
شهرداری هوشمندانه برای پیشگیری از شیوع کرونا کارکنانش را غربال کرد
بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور ضمن تقدیر از تلاش های اخیر کادر درمانی شرکت شهر سالم برای خدمت‌رسانی به مردم، اجرای طرح غربالگری کرونا ویژه کارکنان شهرداری تهران را هوشمندانه دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  محمدمهدی بلندیان بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور در بازدید سرزده از درمانگاه‌های شرکت شهر سالم اظهار داشت: پایش سلامت در شرایط کرونایی امروز اهمیت ویژه ای دارد. بی‌شک اجرای این طرح و دیگر اقدامات درمانی با هوشمندی و درایت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری تهران به ویژه کادر درمانی آن همراه بوده است.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها ضمن اعلام حمایت از مدیران خدوم شهرداری تهران برای عبور از این شرایط بحرانی، گفت: در این مقطع حساس همه باید دست به دست هم داده و با خدمت‌رسانی به آحادجامعه، رضایت‌مندی مردم را ارتقاء ببخشیم که این مهم با دستان پرتلاش شما پزشکان و کادر درمانی صورت می پذیرد.

همچنین،حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست با نماینده سازمان بازرسی کل کشور، ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت‌ها و جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، از افزایش 20.2 درصدی سود ناخالص و 72.2 درصدی سود خالص شرکت در سال 1397 نسبت به سال 1396 خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، تکمیل پروژه پزشک خانواده و نظام ارجاع، تکمیل طرح سلامت الکترونیک کارکنان، توسعه خدمات درمانی در مراکز تابعه، اجرای برنامه‌های ارتقای بهداشت و سلامت کارکنان، راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز جامع سلامت روان و توریسم سلامت را از جمله برنامه‌های آتی این شرکت برشمرد.

بر اساس این گزارش حاضران در این نشست، پس از پایان گفت‌گو با حضور در خانه شهید خدمت مهدی وریجی، با خانواده ایشان دیدار و به مقام والای او ادای احترام کردند.

در این دیدار، مدیر عامل شرکت شهر سالم و همکاران او ضمن بیان خاطراتی از  این پزشک  عرصه سلامت که خود فرزند شهید رحیم وریجی از شهدای دفاع مقدس بود به بررسی ابعاد برجسته شخصیت ایشان پرداختند.

بلندیان نیز ضمن تکریم، تبریک و تسلیت به خانواده محترم وریجی با بیان این نکته که انسان های دغدغه مند همواره در خط مقدم جهاد هستند افزود هیچ لباسی برازنده تر از شهادت برای فرزند شهید نیست .اعلام نمود فرزندان شهدا همچون پدرانشان در راه اعتلای ایران پیشرو هستند و همواره در این عصر که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی  به دنبال خدشه و نابودی آرمان های امام (رضوان الله) هستند با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی گذارند عَلم آقا ابا عبدالله حسین (ع) زمین بماند و در این مسیر   تا پای جان ایستاده اند.

در پایان لوح های سپاسی به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت رشادت ها صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی به شهروندان از سوی  پیروز حناچی، شهردار تهران توسط دکتر حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم و نیز محمد مهدی بلندیان بازرس کل سازمان بازرسی کشور  اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز