رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خبر داد:

احتمال اعمال طرح زوج و فرد در ایام کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۵:۱۹
کد خبر: ۹۹۳۰۹۲
احتمال اعمال طرح زوج و فرد در ایام کرونا
محمد علیخانی از احتمال بازگشت طرح زوج و فرد در ایام کرونا همراه با ارائه تسهیلات به برخی خودروهای حمل و نقلی، مشاغل خاص و... خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به تدوین بسته پیشنهادی ترافیکی در ایام کرونا گفت: در پی تدوین و تصویب بسته پیشنهادی ترافیکی برای دوره کرونا هستیم که فعالیتی در پی بهبود وضعیت ترافیکی در این شرایط است.

او افزود: در این بسته بحث ارائه تسهیلات برای کادر درمانی و وزارت بهداشت برای تردد دیده شده است و به دنبال گرفتن عوارض از این افراد نیستیم.

علیخانی تصریح کرد: در این زمینه هم بنا داریم با ارائه پیشنهادی از تاکسی های اینترنتی حمایت کنیم و به آن ها کمک کنیم تا بار حمل و نقل عمومی در روزهای کرونا را کاهش دهیم

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در این پیشنهاد بنا است تردد تاکسی های تلفنی در طرح زوج و فرد آزاد شود.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران باید تردد ماشین هایی که ضروری است را در محدوده طرح ترافیک تسهیل کنیم.

علیخانی ادامه داد: در این پیشنهاد به افرادی که به حوزه حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی های اینترنتی، تاکسی های تلفنی، سرویس ادارات و ... کمک می کنند تسهیلاتی برای تردد دریافت خواهند کرد و همه این ها جز پیشنهادات است و هنوز به تصویب نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از جمع بندی پیشنهادات، رئیس شورای شهر تهران آنان را طی نامه ای به ستاد مقابله با کرونا ارسال خواهد کرد و چنانچه به تصویب برسد ترافیک دردسرساز این روزها خاتمه خواهد یافت. در حال حاضر ماشین های شخصی در خط ویژه هم تردد می کنند و آمبولانس و اتوبوس و.. نمی توانند تردد کنند و بار ترافیکی به طرز وحشتناکی زیاد شده است. همه با ماشین های شخصی در سطح شهر در حال تردد هستند و مشخص نیست چه تعداد از این افراد برای امور ضروری بیرون هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز