خوراندن متادون به نوزاد ۸ ماهه! + عکس

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۹:۴۸
کد خبر: ۹۹۳۲۴۶
خوراندن متادون به نوزاد ۸ ماهه! + عکس
مادری که تحمل گریه های مکرر کودک خود را نداشت و سعی در آرام کردنش داشت با استفاده از شیوه های غلط جان فرزند خود را به خطر انداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته خبرهایی حاکی از مادر جوانی که به متادون اعتیاد داشت ، در رسانه ها و صفحات مجازی به شدت انتشار یافت که وی پس از گریه کردن بیش از حد دختر بچه 8 ماهه اش تصمیم گرفت تا با خوراندن ماده مخدر متادون گریه های مداوم او را کاهش دهد.

مادر جوان پس از خوراندن ماده مخدر متادون به دختر بچه 8 ماهه اش ، این تصور را داشت که نوزاد 8 ماهه اش آرام بگیرد که متاسفانه باعث جان باختن فرزندش شد.این اتفاق در سال 2015 در شهر بلگراد واقع در صربستان افتاد و طبق آخرین آمار،مادر جوان به 15 سال زندان محکوم شد که خبر آن به تازگی در روز گذشته انتشار یافت.

وی در دادگاه این گونه ادعا کرد:"من تنها به علت آرام گرفتن نوزادم به او متادون دادم و این بدین معنا نیست که خواستار مرگش بودم.من برای کودکم مادر خوبی بودم ".همچنین لازم به ذکر است که،این اولین اقدام مادر جوان در کشتن فرزندش نبوده و یک بار دیگر نیز وی قصد جان دخترش را با مسموم کردن شیر خشک داشته است.

متادون ماده مخدری است که اولین بار برای درمان و کاهش دردها در اقسام نقاط بدن استفاده می شد که امروزه متاسفانه استفاده از آن به بیشترین میزان رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز