حناچی:

شهرداری موافق تعطیلی حمل و نقل عمومی نبود/ نباید به افراد هزینه مضاعف تحمیل کرد

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۱:۴۴
کد خبر: ۹۹۳۸۶۰
شهرداری موافق تعطیلی حمل و نقل عمومی نبود/ نباید به افراد هزینه مضاعف تحمیل کرد
شهردار تهران با اشاره به اینکه موافق تعطیلی حمل ونقل عمومی در ایام کرونا نبوده ایم گفت: تعطیلی حمل و نقل عمومی لزومی ندارد چرا که افرادی داریم که باید در سر کارهایشان حاضر باشند و نباید هزینه مضاعف تحمیل کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  پیروز حناچی شهردار تهران، در رابطه با برخی ناهماهنگی‌های میان شهرداری و دولت گفت: برخی تصمیمات مربوط به ستاد کروناست و به دولت ارتباطی ندارد.

او در خصوص گلایه اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای عدم تعطیلی حمل و نقل عمومی در ایام کرونا بیان کرد: خیلی از کشورهای دنیا حمل و نقل عمومی شان را تعطیل نکردند. تعطیلی حمل و نقل عمومی لزومی ندارد چراکه افرادی داریم که باید در سر کارهایشان حاضر باشند.

حناچی افزود: نباید به افرادی که در ایام کرونا ناچار به تردد در سطح شهر هستند، هزینه مضاعف تحمیل کنیم.

شهردار تهران گفت: شهرداری موافق تعطیلی کامل حمل و نقل عمومی نبود و خیلی از کشورها هم به طور کامل اقدام به تعطیلی حمل و نقل عمومی نکردند.

او بیان کرد: تعطیلی حمل و نقل عمومی امکان پذیر نیست چراکه مشاغلی داریم که در شرایط کرونا باید دایر بوده و افراد در سر کار خود حاضر باشند و برخی از این افراد مانند پرستاران و پزشکان از نقاط دور به سر کار خود می‌روند و لزوما همه خودرو شخصی ندارند.

به گفته حناچی تردد حمل و نقل عمومی در برخی روزهای کرونایی به حداقل و نزدیک به صفر رسید اما تعطیل نشدند.

شهردار تهران بیان کرد: تردد حمل و نقل عمومی در ایام کرونا تصمیم ستاد ملی کرونا بوده است و خیلی از تصمیمات ممکن است ایده آل نباشد و در آن تجدید نظر صورت بگیرد و حمل و نقل عمومی هم از آن جمله است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز