قربانیان کرونا در کشور به ۵۸۰۶ نفر رسید/آخرین آمار مبتلاین کرونا در ایران؛ ۹۱۴۷۲ نفر

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۹۴۱۹۶
قربانیان کرونا در کشور به ۵۸۰۶ نفر رسید/آخرین آمار مبتلاین کرونا در ایران؛  ۹۱۴۷۲ نفر
جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱۴۷۲ نفر رسید.

او افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۱۰۰۰ مورد رسید.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸۰۶ نفر رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۰۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور گفت: تا کنون ۴۳۲ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او در ادامه افزود: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حاضر حاضر ۲۲۹ نفر از این مسمومیت در بخش های عادی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU بستری هستند اما سه هزار و ۴۵۱ نفر ترخیص شده اند.

او در پایان افزود:  ۹۵ نفر از مسمومین، نابینا و کم بینا شده و ۴۰۵ نفر نیز نیازمند خدمات دیالیز شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز