موبایل قاپی گسترده در بازار مولوی

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۰:۰۷
کد خبر: ۹۹۴۳۰۶
موبایل قاپی گسترده در بازار مولوی
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ که در اطراف بیمارستان اکبر آبادی و بازار مولوی مرتکب ۴۵ فقره موبایل قاپی شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"گفت: تعدادی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی را در جریان سرقت گوشی همراهشان قرار دادند و اظهار داشتند، در شامگاه روز حادثه در حال مکالمه با گوشی همراهمان بودیم که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت گوشی همراهشان را قاپیده و از محل متواری شده اند.

وی با بیان اینکه در بررسی پروند‌های ارجاعی مشخص شد که سرقت در اطرف بیمارستان اکبر آبادی و بازار مولوی اتفاق افتاده است افزود: گشت زنی‌های انتظامی برای شناسایی متهمان افزایش یافت تا اینکه ساعت ۲۱:۰۰ پنجم اردیبهشت ماه تیم عملیات کلانتری مولوی موفق شدند هر دو متهم را در خیابان شهر زاد حوالی بیمارستان مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز موتورسیکلت آنان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان ۲۲ و ۲۰ ساله ۴ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد ادامه داد: هر دو متهم سابقه دار در کلانتری به ۴۵ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت به شناسایی ۱۵ مال باخته در این رابطه اشاره و تصریح کرد: باتحقیقات اولیه و محرز شدن جرایم ارتکابی هر دو متهم برای شناسایی سایر مال باختگان روانه دادسرا شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز