اعزام شبانه تیم واکنش سریع تهران در پی گم شدن یک نفر در کلکچال

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۹:۴۴
کد خبر: ۹۹۴۴۵۷
اعزام شبانه تیم واکنش سریع تهران در پی گم شدن یک نفر در کلکچال
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: شب گذشته گزارش مفقودی یک نفر از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال احمر تهران اعلام شد که بلافاصله ۶ نفر از اعضای تیم واکنش سریع استان به همراه دو خودروی عملیاتی به گردنه پیازچال در ارتفاعات کلکچال اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیر روابط عمومی هلال احمر استان تهران گفت: شب گذشته گزارش مفقودی یک نفر از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال احمر تهران اعلام شد که بلافاصله ۶ نفر از اعضای تیم واکنش سریع استان به همراه دو خودروی عملیاتی به گردنه پیازچال در ارتفاعات کلکچال اعزام شدند تا از دو منطقه که احتمال بیشتری برای حضور فرد مفقودی وجود دارد، جستجو را برای یافتن او آغاز کنند.

در همین راستا مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: شب گذشته گزارش مفقودی یک نفر از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال احمر تهران اعلام شد که بلافاصله ۶ نفر از اعضای تیم واکنش سریع استان به همراه دو خودروی عملیاتی به گردنه پیازچال در ارتفاعات کلکچال اعزام شدند تا از دو منطقه که احتمال بیشتری برای حضور فرد مفقودی وجود دارد، جستجو را برای یافتن او آغاز کنند.

پس از چند ساعت جست‌وجو و اضافه شدن تیم کوهستان شمیرانات برای ادامه عملیات، امدادگران فرد گمشده که یک مرد ۷۰ ساله و دچار سرمازدگی شدید ناشی از وقوع بهمن شده بود را پیدا کردند و با وجود سرمای زیاد و هوای برفی منطقه، اقدامات اولیه را برای تثبیت وضعیت او انجام دادند.

با توجه به صعب العبور بودن مسیر و عدم امکان انتقال زمینی مصدوم درخواست بالگرد به سازمان امداد و نجات هلال احمر داده شد و پس از طلوع آفتاب مصدوم با بالگرد به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه مصدوم حین انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شد و با وجود انجام عملیات احیای قلبی ریوی جان خود را از دست داد.

نظر شما