رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خبر داد؛

مرگ در بزرگراه آزادگان

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۸:۰۸
کد خبر: ۹۹۴۴۸۹
مرگ در بزرگراه آزادگان
سرهنگ مومنی از فوت یک تن در تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ساعت ۰۵:۳۰ امروز (سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه) در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از خیابان خلیج فارس یک دستگاه تریلر با یک دستگاه وانت نیسان که متوقف بود و ۳ نفر عابر پیاده برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اثر شدت ضربه یک نفر در محل حادثه فوت کرد و دو نفر دیگر مصدوم شدند که از طریق عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

او بیان کرد: توصیه می‌شود که رانندگان عزیز در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

سرهنگ مومنی افزود: رانندگان در صورت خرابی وسیله نقلیه تا حد امکان وسیله نقلیه را از محور بزرگراهی خارج کنند، در غیر این صورت در منتهی الیه سمت راست و محل امن توقف کنند.

 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان در عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب علائم ایمنی و هشدار دهنده قرار دهند و تا رسیدن نیرو‌های امدادی از وسیله نقلیه فاصله بگیرند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظر شما